L'únic problema d'aquesta merabella de cotxe és el preu : entre 70.000 y 90.000 eurakos. El dia que el facin asequible pels mortals normals me'l compraria...¡Fantàstic! (Ara cal saber quina és la seva "emprempta ecològica", que em penso deu ser gran)
Responder
Denunciar comentario
Ocultar 1 RespuestasEstem vivint el futur... nosaltres no evidentmente, els habitants de Noruega. Una assumpte del qual nosaltres, ací a Espanya podriem ser capdavanters gràcies a la tecnologia que teni. Malauradament el Govern d'Espanya no té interes en aquestes qüestions... no invertim en eswtes cosres així que a perdre tots.
Responder
Denunciar comentario
Ocultar 1 Respuestaswww.infolibre.es ISSN 2445-1592
Desgraciadamente, en España no sólo no se incentiva el uso de energías renovables, sino que se penaliza. Supongo que algún "menistro" estará buscando un puestazo de consejero en una eléctrica para cuando se le acabe el chollo, porque, de otra manera, no se entiende. Dicho esto, aún queda mucho trecho que recorrer para alcanzar un automóvil eléctrico con una autonomía y, sobre todo, un tiempo de recarga aceptable; aunque también es verdad que vamos avanzando.
Responder
Denunciar comentario
0
0